Mengapa Shaklee menjadi pilihan untuk Mula perniagaan Online

Bila kata nak buat bisness hati mesti mau kental, tak boleh hati tisu. Kena sembur sikit dah goyang, kena soal sikit dah gelabah....
klu di ikutkan, hati mama idok la kuat mana, mudah jugak goyang nya, mudah jugak hancur nya. 
Tapi, bila di lihat muka si kecik kt rumah tu, dan ayat2 dia yg suka berdrama tu,
"mama, mama duduk la rumah je, tak payah la kerja ..Zuyyin nak mama je"
Haa ini lah yg  buat kan mama rasa lebih BESAR mau nya dduk di rumah! Dan mesti lah bukan dudk rumah je, Tentulah menjadi surirumah berpendapatan sendiri
Insyallah, semoga saya berjaya mencapai cita-cita menjadi Surirumah berpendapatan utk Mr. TM dan Suri Hati kepada anak2 setiap masa dengan mereka aje 
To Order Shaklee:
Shaklee Independent Distributor
Siti 019-552 2329
Bagi anda di sekitar Seri kembangan, Equine Park, Pasar borong selangor, The Mines dan taman Lestari Putra boleh la saya terua Cod ke rumah anda
#tsunamishaklee
#landmarkstudy
#shakleeeffect
#liveamazing
#GT12
#task13
#surihatianakku
#surihariMrTM