Set Vitamin Shaklee untuk Mak ku sayang

Cenggini tanggan nya tu :D hehehhe..kenapa? Kenapa? Haa... bukan sebab org suruh, tapi mmg patut cenggini pun 😉

Mak memang ada masalah kaki dan osteoporosis (tulang reput), dan cepat letih dan sengal2 tulang... doktor pn ada bagi pil kalsium dan lain2 pil utk kegunaan harian. Lama tak lama jugak la mak ambil... sekali bagi, hah tu dia.. seplastik...

Jadi, di pendekkan cerita, alternatif nya, kita try amik Ostematrix (pil kalsium Shaklee) saya suka panggil pil ni, cik putih.. hehe sebabnya mmg bentuk nya kiut n color putih dan ada tertera kt situ, easy to swallow, melayu kata, mudah di telan.

First time mak cuba, terus.. "Wah! Eh betul la, rasa letih lesu hilang pulak, tido pun lena jek"

e'eh, bukan ke amik cik putih sebab osteoporosis? letih lesu je ilang? dah tu yg osteoporosis tu, camane?

Haaaa nak tau kenapa?

Sebabnya, Tulang merupakan rangka yg membawa tubuh badan ke sana ke mari, bila rangka tak kuat atau tak kukuh, maka kita akan rasa lemah, letih lesu dan tak bermaya... 

sebab?

Bila Rangka tak kukuh, camane nak bawak kita jejalan... ye tak? Rangka pun tak larat nak bawak kita sebab rangka pn tak kuat....

Ce bayangkan kalau kita bawak kereta, tp kereta tu, rangka nya tak kukuh, bila kona skit dh gegoyang atau bunyi2, ha camtu la jgk tubuh badan kita. Sib baik kereta xleh cakap, klu tak mesti kereta pn bgitau, letihnya, minta Ostematrix 😂😂😂

hohohoo tu contoh...

Pastu? Apa yg 'cik putih buat? Cik putih, mengandungi kalsium, magnesium, phosphorus dan vitamin D, zinc, kuprum, manganese, dan boron..

Semua nutrient ini diperlukan bagi meningkatkan kepadatan tulang, dan memudahkan penyerapan kalsium oleh tubuh serta menghalang endapan sesetengah mineral.

Pengambilan 1 tablet OsteMatrix = 1 gelas susu tinggi kalsium dan juga 80 biji badam!

Nampak? Nampak? Haaa kan dh kata, pil kalsium ni memang best, menguatkan tulang dan memenuhi ruang kosong dlm tulang.

Maka itu la sebab nya mak kata, "Wah! Eh betul la, rasa letih lesu hilang pulak, tido pun lena jek"  😉

Sebabnya, cik putih benar2 telah meresap ke tulang menjadikan tulang bertambah kuat dan kukuh. Maka, letih lesu pun pergi melarikan diri... hehehe

Apabila tulang sihat, tulang kuat, tulang kukuh... dah xde la segala letih lesu tu... itu la org kata, kesihatan bermula dari dalam. Wah! Gitu... ;)

Selain Cik putih, mak jugak amalkn, herblax dan omega utk penjagaan kesihatan harian.

Jgn risau, cik putih dan kawan2 nya yg lain ni, semuanya tahan sebulan, harga pn mampu milik. Jadi xyah la berulang alik ke klinik amik ubat. Tunggu je abg posmen dtg hantor... bukan ubat.. tapi Suplement. Mudah kan😉

Harga?

Ostematrix Shaklee, 120biji rm61
Omega Guard, 90biji rm136
Herb Lax, 120biji rm52.50
Bcomplex, 120biji rm53.75

Postage rm10, untuk setiap alamat.

Untum Order Shaklee dan pertanyaan lanjut, Hubungi, Siti 019-552 2329

Bagi anda yang berada di sekitar Seri Kembangan, Pasar Borong Selangor, The Mines boleh la akk Hantar kan terus ke rumah😃

#shaklee
#ostematrix
#task2
#tts
#teamnida
#tsunamishaklee
#kujagaemakdarijauh
#emakkusayang