Kenapa Shaklee Online Bissness patuh Syariah

Sebelum serius Ber Shaklee sampai berjaya mendapatkan income tepi dengannya. Banyak dah masuk MLM lain. Sukar betul bila di ingat semula....ish ish ish
Nak register guna banyak wang dan beli banyak stok. lepas tu menganga nak habiskan stok. 
Tak pe, di pendek kan cerita dan di atas minat terhadap produk Kesihatan dan kecantikan yang mendalam, akhirnya ter jumpa Shaklee.
Modal cuma rm68.90 dan tak perlu pun simpan stok bebanyak bawah katil dan paling penting tak perlu ke pejabat pos pun, semua nya di uruskan Shaklee. Janji u minat dan buat, buat, buat.
Lepas joint iReach group, lagi la teruja utk berbisness. Group kami besar ada di seluruh pelusuk negeri. Kami sentiasa di motivasi kan oleh Master yang benar2 berjaya dan tak lokek memberikan panduan ke arah kejayaan.
Ada banyak kelas di lakukan, contests dengan hadiah menarik dan semua nya di lakukan secara online. Shaklee sendiri menawarkan percutian Ekslusif dan Unlimited Cash Bonus setiap bulan. Siapa yang tak mau kan? Memang teruja betul.
You jual shaklee i pun jual shaklee, tapi tak de pun dengki mendengki, tolong menolong lagi ada. Sebab apa? Percayalah rezeki dari nya sudah tertulis, tinggal kita aje yang usahakan. Yang pasti ia bukan Skim cepat kaya.
Sebab tu saya terus setia bersama Shaklee, satu-satu nya MLM yg patuh Syariah. You buat u dapat, tak de istilah yg bawah je kerja yg atas goyang kaki.
Shaklee bukan sekadar bissness mencari keuntungan, malah mendidik diri supaya lebih rapat kepadanya, merapatkan persaudaraan dan perkongsian hidup yang lebih sihat.
Nak jana pendapatan dan mula Bisness online?
Wassap aje Siti 019-552 2329
#tsunamishaklee
#landmarkstudy
#shakleeeffect
#liveamazing
#GT12
#task20
#bisnessonlinetrainer

No comments:

Post a Comment