Customer Pertama ku selepas memulakan perniagaan Online

Customer pertama masa mula2 start Ber Bisness Shaklee dulu, adalah orang yang tidak di kenali.
Masa mula2 fikir cemana nak start erk..nak bagitau aku juai shaklee ni...
Tiba2 ada org dtg dan tanya, tau tak sapa2 yg juai Shaklee? Saya nak beli ESP dan nak jadik member la....
Haaa?? saya nganga
Tekejut sebab, cemana dia tau aku juai, belum ckp apa2 lagi. Ops! Kan dia baru tanya je... cepat2 jawab.
"Saya la juai Shaklee"
Kikikii terus dapat juai ESP dan dapat anak sorang.
Dan seterusnya, saya terus tak henti2 berkongsi kebaikan Shaklee kepada semua orang agar lebih ramai yg merasai kebaikan ber Suplement.
Sekarang ni, tak teragak2 dah nak bagitau, aku lah Si Penjual Shaklee yang cun tu (ngeh ngeh ngeh sila abaikan yg cun tu :p)
Your Trusted Shaklee SID
SITI 019-552 2329
#tsunamishaklee
#landmarkstudy
#shakleeeffect
#liveamazing
#GT12
#task17
#akulahsipenjualshaklee