Aktiviti Menarik di rumah semasa cuti sekolah

Bulan December, biasa musim-musim hujan kan. masa hujan-hujan cmni, tak boleh dah la nak ke padang sangat.
Jadi dduk je rumah dan utk elakkan kebosanan menjelma tu, boleh la buat sesuatu aktiviti. Antaranya Melukis dan mewarna
Lapik kan siap-siap supaya nanti senang nak kemas dan berikan kebebasan si kecik ni utk lakukan ikut kreativiti nya. Dapat kat Zuyyin, color pink dan merah la habis dulu
Jangan lupa, perisai kan mereka dengan VitaC Chewable utk up kan imunisasi, Mealshake supaya mereka mendapat Nutrisi yg lengkap dan Omega utk elakkan dari batuk berkahak, sesema, semput dan asthma.
Insyallah kita mencegah mereka dari penyakit, tak perlu lah beratur panjang di klinik, melayan kan demam
Dapatkan set untuk anak-anak,
Wassap Siti 019-552 2329
#tsunamishaklee
#landmarkstudy
#shakleeeffect
#liveamazing
#GT12
#task19
#shakleesetanak
#musimhujan
#gambardirumahnenek