Tips hilangkan batuk berkahak dan Asthma pada anak

Tips Hilangkan batuk berkahak Anak
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Bila anak batuk, memang risau, sebab nya nanti jadi berkahak, lps tu sesema, demam, sakit tekak, tonsil dan tak lalu makan. Haa nampak x..kesan nye bila anak mula batuk...uhuu sapa yg tak risau kan..
Apa yg saya buat, masa mula2 memang panik, tapi lepas cuba bg Omega, batuk berkahak dan semua yg berkaitan tu, memang cepat je hilang.
Kahak tu sendiri yang berlumba2 nak keluar Tak payah bagi ubat batuk pun xpe..kahak tiada, maka cepat lah semua nya sembuh.
Sekarang Omega memang wajib bagi kepada anak saya, Zuyyin. Batuk2, sesema apatah lagi kahak jarang2 dah muncul, bagus juga tau utk masalah asma.
Lagi satu, dengan khasiat Omega, membantu anak anak lebih petah berkata-kata. Pastu tengok mulut nya tu, bercakap sokmo
Cuba lah Omega, pasti selamat dan berkesan
Harga Omega Guard Shaklee:
Sebotol ada 90biji
Cukup untuk penggunaan 3bulan
Cuma, rm136
Untuk lebih penjimatan, Wassap aje
Siti 019-552 2329
Your Trusted Shaklee SID
#tsunamishaklee
#landmarkstudy
#shakleeeffect
#liveamazing
#GT12
#task12
#tipsmakmak
#tipshilangkanbatukberkahak
#omegaguard