Omega Guard Shaklee Minyak ikan terbaik untuk perkembangan Otak dan Kesihatan Si Manja anda

Omega Guard kesukaan kanak-kanak😃
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Uuishh botol omega ni kena sorok jejauh skit dalam peti tu tau. Kalau tak, mau nye di kunyah2 semua nya😂😂😂

Omega guard ni harus ada utk zuyyin sebagai bekalan DHA & EPA. Sama macam minyak ikan. Ia mudah di beri dan tidak berbau jika di letak kan dalam peti ais. Tak de rasa apa pun, tapi budak2 memang akan suka kunyah omega ni. Ia kenyal macam gula2😉

Selain bagus utk perkembangan Otak dan Mata, Omega juga sangat bagus utk memulihkan alergic eczema dan pembaikan paru-paru juga elok untuk hilangkan kahak.

Alhamdulillah zuyyin jarang2 terkena batuk berkahak, sesema dan demam. Eczema pun dah pulih😉

Untuk kegunaan kanak-kanak Sebotol ni tahan untuk 3bulan. Kanak2 yg di beri Omega akan lebih fokus dan petah berkata-kata. Zuyyin kalau dah mula bercakap haaa layan aje lah😂😂😂

Cubalah Omega untuk anak anda juga😃

Hubungi Siti 019-552 2329
Your Trusted Shaklee SID

#tsunamishaklee
#landmarkstudy
#shakleeeffect
#liveamazing
#GT12
#task54
#omegaguard
#vitaminkanakkanak