Apa kaitan kulit yang licin cantik dengan Detox?

"Patut lah makan Vitamin pun tak cerah2.."
.
Shake shake pun tak cerah2 macam yang di idamkan dan macam geng2 seangkatan yang makan sama mcm kita. Rupanya orang tu pakat Ber Detox dengan konsisten..
.
Kita pulak, asyik menelan jek, masukkan lagi toksin dlm badan... Detox nye? Harremm...
.
Tersedar dari lamunan asyik nak comey aje, baik aku g Detox sekarang, terus pi dapur dan ngap 5 biji Detox terus!
.
Fuh.. Lega dah tau punca nya.
Lepas ni mau konsisten Detox, tak mau tambah Toksin lagi dah.. 
.
Nak muka cantik
Nak kulit flawless
Nak kulit cerah
Nak program turun berat badan berhasil
Dan
Nak dapat hasil yang bagus bila makan suplement, sila lah DETOX dulu ya..
.
Saya mestilah nak yang mudah dan boleh di amalkan setiap hari.
Hari-hari Detox beb, seluruh badan termasuk dalam darah
Mesti la saya amalkan Alfalfa Shaklee si detox yang hebat!
Siti 019-552 2329
#tsunamishaklee
#landmarkstudy
#shakleeeffect
#liveamazing
#task3
#detoxsetshaklee
#shakleedetoxset