Apakah sistem imunisasi badan dan apa kaitan nya dengan kesihatan?

Apakah Sistem Imunisasi Badan?
Iaitu daya tahan penyakit yg berfungsi menyerang bakteria dan virus jahat yang cuba bertapak dalam badan kita. Imun badan boleh jadi lemah jika tubuh badan tidak dijaga dengan baik.
Punca:
1. stress
2. pencemaran
3. kurang makanan berkhasiat
4. kurang minun air
5. kurang tidur
6. tidak bersenam
Jadi bagaimana nak lakukan semua nya setiap hari? Agak mustahil nak elak dari stress dan pencemaran kan?
Hari2 mesti ada je yg menyakitkan hati. Tudung tak jadi pun boleh jadi stress
Kalau ibu-ibu menyusu jgn ckp la, confirm tak cukup tidur. I faham u...
Makanan berkhasiat dam bersenam? Ni tak mau komen, kang ada yg marah
Habis tu cemana?
Semua tu biasa dlm kehidupan harian. Tapi boleh jadi yg biasa tu bakal membinasakan kita lama kelamaan kelak. Kita tahu, tapi? Buat buat tak tahu...
Ish ish ish....
Bagi saya, sesuatu penyakit yg serius tu, bermula dari tabiat pemakanan yg biasa dari mula dan akhirnya memakan diri sendiri.
Maka dengan kesedaran itu, saya memilih utk mencegah dari awal. Jaga pemakanan dan amalkan makanan tinggi Antioksida dan mengamalkan Detox  utk melawan radikal bebas dan hapuskan Toksin punca segala penyakit.
Pastinya saya memilih yang selamat, semulajadi dan berkesan buat keluarga kecil ku. VitaminC bertindak sebagai perisai dari dalam serta Antioksida, Alfalfa sebagai Detox seluruh badan dan B Complex, Agen Anti Stress setiap hari
Mula lah hari ini, untuk masa depan yg lebih sihat.
Wassap aje Siti tau, 019-552 2329
Your Trusted Shaklee SID
#tsunamishaklee
#shakleeeffect
#liveamazing
#GT12
#task24
#imunisasikeluarga
#antioksida
#detox
#shaklee