Shaklee Efect yang merubah hidup saya 360'

Aduhai! Aku yang dulu bukan lah yang sekarang.


Asal nya memang kurus keding. Sampai satu tahap, dengan corak pemakanan yang sama tapi corak aktiviti pula yg makin kurang aktif (ye la..dh keje, tak bersukan, tak bersenam... menelan aje.. #alasan) haa si kurus keding pun boleh jadi bam bam tau. Hohohoo

Tang kulit tu, memang dari dulu Jenis kulit gelap dan berminyak sangat, nasib la tak berjerawat. Lepastu, dah dekat nak kawin, baru la rasa nak cari produk kulit cantik dan produk kurus kan badan.

Gugel sana sini, cuba itu ini, buat macam-macam hasil nya?? Sikit pun tidak membantu!

Malah saya pernah juga mendapatkan khidmat nasihat dan mengikuti program kurus kan badan di suatu tempat kurus yang popular tu, "LxxxxN", saya cuba, hasilnya cuma berjaya turun 1kg saja!!! (Tapi mungkin juga saya sendiri yang tidak mengikut nasihat dengan betul)

Berapa RM dah berabis? Tak yah la kira berapa dah habis. Tak mau dah ingat. Sebab bukan sedikit. Ribuan ringgit juga. (Nangis...)

Lastly, baru la berkenalan dengan Shaklee yang baaaanyak sangat merubah hidupku. Baik dari fizikal, mental dan juga emosi.

Anda boleh lihat pada gambar di bawah. Dari 2010 sampi 2016. Yang 2016 tu kini prgnnt 6month++ .... hohoo tapi still tak leh lawan berat badan saya semasa tahun 2010 tu... dasat sungguh masa tu... Aduhh



Zuyyin, anak sulung saya tengok gamba lama saya, katanya,

"siapa ni?? Kenapa gelap sangat? Mama ke???? Mama ter pakai bedak salah ke??? "

Mama, krik krik jap. Hahaa

Setahun cari ilmu kurus, berdiet dengan kiraan kalori yang betul, bersenam, Ber suplement, konsisten... akhir nya membuah kan hasil yang lumayan!

Dan yang paling penting, berat badan tak pernah naik mendadak walaupun dah stop set kurus, just mantain set kulit jaa sekarang. (Tapi kalau di kira set kulit dan set kurus lebih kurang sama je. Kira 2 in 1 lani.. jimat)

Set kulit ni, sangat membantu dalam mencerah, membersih dan menjadikan kulit lebih tahan sinar matahari. Maka, tak mudah sun burn dan berminyak.

Ini lah Shaklee efect ku yang terkesan di hati.

Sebab tu la, ku setia dengan nya dulu kini dan selamanya.

Mahu dapatkan konsultasi Shaklee dari Saya mengenai Set Kulit atau Set kurus, 

Wassap aje, Siti 019-552 2329 atau terus klik Sini untuk direct wassap Siti.

Your Trusted Shaklee SID, Siti Zubaidah bt Basrah.

No comments:

Post a Comment